Vrácení oblečení v zákonné lhůtě a reklamace

Jak vrátit nevyhovující zboží?

1) ZÁSILKOVNOU - zboží odneste na pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím, že vybraná pobočka umožňuje zaslat balíček zpět). Obsluze sdělte PIN kód 98023972 a vaše jméno. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku. Maximální hmotnost je 5 kg - v případě, že vracíte větší balíček, využijte prosím jiné způsoby vrácení. Na místě nic neplatíte -služba je zpoplatněna částkou 55 Kč, kterou odečteme z hodnoty vratky.

2) DOPRAVCEM - zboží zašlete přes jakéhokoli dopravce přímo na adresu naší provozovny - BRUMLA.CZ, Pražská 126/A4, Benešov u Prahy, 256 01 - nikoliv na výdejní místo například v případě Zásilkovny!

3) OSOBNĚ - zboží přineste osobně na naši provozovnu. Provozní doba je Po-Pá 7.00-15.00. 

 

Další podmínky

1) V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožní provozovatel online second handu Brumla.cz nakupujícímu během 14 dnů od obdržení zboží toto zboží bez udání důvodu vrátit.

2) Vracené oblečení však musí být ve zcela původním stavu (neprané a nežehlené), v ideálním případě označeno původní identifikační etiketou s kódem zboží (děkujeme předem - velmi nám tím usnadníte práci s reklamovanou položkou).

3) Před odesláním zásilky s vraceným oblečením je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího upozornit. Nejlépe elektronickým formulářem na www.brumla.cz/vracim nebo zasláním dodacího listu s vyznačenými vracenými položkami.

4) Nakupující odešle vracené oblečení způsobem viz výše. Nevyhovující oblečení nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.

5) Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s nakupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Situaci je možno řešit dvěma způsoby:

  • zápočtem do následující objednávce - hodnota vraceného zboží bude odečtena od vaší budoucí nebo stávající objednávky
  • dobropisem - vrácením hodnoty vraceného zboží na účet do 7 dnů od obdržení daného zboží

6) Pokud bylo v objednávce, z níž zákazník zboží vrací, využito poštovné zdarma a hodnota vraceného zboží snížila původní cenu objednávky pod 1500Kč,  bude poštovné zákazníkovi doúčtováno ponížením částky za vrácené zboží.

7) Veškeré náklady spojené s reklamací hradí nakupující.

8) V souladu se zákonem neposkytuje prodávající záruku na použité zboží.

9) Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.

Kompletní obchodní podmínky

Oznámení vrácení zboží